SEO – POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie SEO Olsztyn

Pozycjonowanie SEO Olsztyn inaczej optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe.

Najprościej mówiąc, jest to zespół działań, które prowadzą do osiągnięcia wysokich pozycji w wyszukiwarkach przy wpisywaniu odpowiednich słów lub fraz.

Wyszukiwarki internetowe stosują specjalne algorytmy na podstawie, których określają pozycję danej strony w wyszukiwarce. Nie byłoby może w tym nic trudnego, gdyby nie to, że ten algorytm stale się zmienia. Warto zaufać specjalistom, aby działaś skutecznie.

Pozycjonowanie strony może mieć dwojaki charakter. Oba rodzaje powinny iść ze sobą w parze i wzajemnie się uzupełniać. Możemy wyróżnić działania off-page i działania on-page. Off-page dotyczy czynności, które wykonujemy poza stroną internetową, np. linkowanie katalogów firm do stron. On-page to prace prowadzone bezpośrednio na stronie.

Według najnowszych rankingów nawet 95% osób w Sieci korzysta z wyszukiwarki Google. 68% użytkowników wejdzie na strony znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwanych wyników. Ponadto, co 4 obywatel naszego kraju kliknie jedynie na trzy pierwsze wyniki wyszukania.

Etapy procesu pozycjonowania:
  • Analiza strony internetowej
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Budowanie link popularity
  • Tworzenie unikalnej treści (copywriting)
  • Badanie efektów i zmiany optymalizacyjne
  • Raport dla klienta
Jaka jest różnica między pozycjonowaniem a kampanią AdWords?

Nie raz spotkaliśmy się z przekonaniem, że pozycjonowanie=kampanii AdWords. Nic bardziej mylnego. Pozycjonowanie jest to proces, który polega na podejmowaniu określonych działań, które skutkują stopniowemu wzrostowi pozycji. Raz zoptymalizowana strona zachowuje swoje pozycje dość stabilnie i w kolejnym etapie należy prowadzić drobne pracę, by pozostała na danej pozycji. Kampania AdWords jest to sposób na szybkie pojawienie się na górze lub w panelu bocznym wyszukiwarki i podpisana jest np. REKLAMA. Ponosisz koszty za każde kliknięcie (nawet przypadkowe). Efekt masz szybki, lecz dość kosztowny. Niestety istnieje duża ilość odrzuceń, czyli wiele osób kliknie na link, po czym wychodzi ze strony. Po wyłączeniu AdWords nie jesteś już widoczny dla klientów. Trudno jest jednoznacznie ocenić obie metody. Zwłaszcza, że obie są skuteczne i mają podobny cel – zdobycie nowych klientów. Naszym klientom doradzamy prowadzenie tych działań jednocześnie dopóki nasza strona nie osiągnęła trzech pierwszych pozycji w wyszukiwarce. Poniżej znajduje się przykład znanej marki Obi, która osiągnęła pierwszą pozycję w wyszukiwarce, a ponadto korzysta z AdWords (1 – AdWords, 2-efekt pozycjonowania).

Dlaczego my?
  1. Gwarantujemy wysokie pozycje w wyszukiwarce
  2. Udzielamy bezpłatnych porad w sprawie marketingu internetowego
  3. Otrzymasz darmową analizę fraz kluczowych
  4. Skutecznie zoptymalizujemy Twój serwis
  5. Prowadzone przez nas działania poprawią funkcjonowanie Twojej strony
  6. Otrzymasz atrakcyjną ofertę reklamy AdWords
  7. Pozostaniemy z Tobą w stałym kontakcie, abyś wiedział, jakie podejmujemy kroki.
  8. Oferujemy najlepsze ceny na rynku