ADWORDS OLSZTYN

AdWords Olsztyn

AdWords Olsztyn to system reklamy stworzony przez Google

Celem kampanii AdWords jest szybkie dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, aby w konsekwencji zwiększyć sprzedaż produktów czy usług.

To doskonały sposób na wywołanie ruchu na stronie, gdy jej realne pozycje sprawiają, że jest nie widoczna dla potencjalnych klientów.

Dużym pozytywem jest to, że nie określono sztywno budżetu, a nawet kwoty minimalnej. Budżet łatwo jest ustalić i kontrolować, a wpływ kampanii można łatwo sprawdzić. Pułapką dla niedoświadczonych może być konfiguracja takiej kampanii, aby przyniosła zamierzony skutek. Kolejną zaletą jest to, że Twoja reklama wyświetla się wtedy, gdy klient rzeczywiście poszukuje usług czy produktów oferowanych przez firmę.

Kampania AdWords Olsztyn krok po kroku

Jak wybrać słowa kluczowe?

Promowanie się w internecie nie jest właściwie możliwe bez określenie słów lub fraz pod, którymi mamy być widoczni. Jeśli prowadzimy firmę lokalną, np. restaurację, serwis sprzętu, itp., to powinniśmy skupić się na rynku lokalnym wybierając frazę regionalną. Wytłumaczę to na przykładzie. Posiadasz restaurację w Olsztynie. Twoimi klientami są osoby, które w Olsztynie przybywają. Mało prawdopodobne, że ktoś z Warszawy specjalnie do Ciebie przyjedzie na obiad. Gdybyś promował słowo „restauracja”, to kampania pokazywałaby by się wszystkim, którzy tą frazę wpisują. Koszt takiej kampanii dużej, a skuteczność żadna. Inaczej sprawa ma się frazy regionalnej. Twój potencjalny klient wpisze w wyszukiwarkę „restauracja olsztyn”, bo chce zjeść właśnie w tym mieście. Promując taką właśnie frazę, konkretyzujesz swoją grupę docelową.

Etapy konfigurowania Adwords Olsztyn
  1. Określ typ kampanii – typy kampanii zależą od wybranej sieci Google, a są trzy: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa i YouTube. Na tej podstawie wyodrębniono pięć typów kampanii:
  2. Nazwij kampanię – nazwa kampanii powinna się odnosić do jej tematyki
    • tylko sieć wyszukiwania
    • tylko sieć reklamowa
    • sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową
    • kampania produktowa
    • wideo.
  3. Wybierz, na jakich urządzeniach ma się wyświetlać – możesz wybrać wszystkie urządzenia (komputery, tablety, telefony) lub te, które Cię interesują.
  4. Określ lokalizację i język – reklama wyświetli się klientom w danej lokalizacji, a język powinien być ten, w którym obsługujesz klientów.
  5. Ustaw budżet i stawki – możesz sam ustawić stawkę za kliknięcie lub pozwolić, aby AdWords zrobiło to za Ciebie. Masz możliwość ustalenia stawki domyślnej, czyli najwyższej kwoty, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie. Budżet to kwota, jaką dziennie jesteś skłonny wydać na kampanię.
  6. Zadeklaruj, czy chcesz rozszerzyć reklamę – treść reklamy może być wzbogacona o link do strony, nr telefonu czy lokalizacją.
Wydaje się to dość trudne? My zajmujemy się tym na co dzień. Skonfigurujemy Twoją kampanię, by efektywnie pracowała na Twój sukces.